Wednesday, September 22, 2010

KEJAM! ZALIM! ZIONIS!

Sejak 4 minggu lepas, satu kes pembunuhan antara yang terkejam dan terheboh diperkatakan adalah kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya bersama 3 rakannya. Pergh...memang sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan sesiapa yg jadik mastermind pembunuhan mereka tu.. Hanya disebabkan sikap tamak haloba, wang dan kuasa, akhirnye tak ke mana pun. Wang tak dapat, pangkat apatah lagi. Makin dapat malu ada la. Bukan satu Malaysia jer yg tahu kes ni. Satu dunia heboh. Glemer betoi depa. Stop kejap org citer pasal artis terkenal Siti Nurhaliza.

                               Gambar ikhsan Google
                                                        
Entah apa la yang dimahukannya lagi. Tak cukup ker harta dunia yang diperolehinya selama ini? Tu la manusia...tak pernahnyer puas dengan apa yang dimilikinya...Asyik nak tambah jer....Tapi kalau dengan cara yang betul apa salahnyer...Kalau dengan cara main kotor mcm bunuh, tikam, bakar sampai jadik abu apa kes plak?.Ish3...jadikanla pengajaran untuk semua yer...Janganla disebabkan tak dapat sesuatu terus ikut hawa nafsu. Tak suke seseorang je terus bunuh dan bakar untuk hilangkan bukti.... Jangan risau ler, setiap perbuatan baik dan buruk pasti ada balasannya....Fikir-fikirkan la dan selamat beramal!

4 comments:

haziqcerdik (pejuang Islam) said...

orang yg bunuh die 2 cemburu agak nyee...tapi biase nye orang tamak selalu rugiii..tpi mmg betOl pOnnn..skang ni datO 2 da kne tangkapppp..n stu sen pOn die x rase la ps niii..hahahaha...kesimpulan nye, sOlat 2 tiang agameee

Mohd Fadzil b. Hj Kamarudin said...

Kaya macam mana sekalipun kalau x amalkan 5 pekara susah jgk, mati katak.

cik_sue said...

mmm...kaya di dunia ni tak membawak ke dalam kubur pun .....
renung-renungkan,,,bukan mati katak jer fadzil, mati penyek terusss

cik_sue said...

haziq,
solat tu memag la tiang agama...kalau x jaga, tiang tu akan runtuh dan remuk redam....mati la org yg ada kat dalamnyaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...