Saturday, December 4, 2010

YES!!!

Salam.

Hari Selasa 7 Dis 2010 minggu depan orang JOHOR dapat cuti sempena awal Muharram. Apa lagi, aku pun pakat la apply cuti Isnin 6 Dis. Tiga hari cuti ooo..Ada lagi tinggal 5 hari cuti tahun. Wah3....tak tau la pulak nak gi mana sebenornye..Tengok la Big Boss cakap apa nanti. Kadang-kadang semua perancangan tu ideanya datang last minute. So, aku ikut jer...

Maklumla, ni je la masa yang aku ada untuk spend dengan Big Boss aku tu. Hahaha..Mana la tau tetibe dia  plan nak g KL ke, Singapore ke, Muar ke, eden ikut je la... Hari-hari cuti yang lain selalu tak panjang, so bila ada cuti panjang macam ni kita mestila jangan sia-siakan. Boleh dikatakan tiap hari jugak la Big Boss akan call aku. Walau tak menyatakan kerinduan dia, aku tau dia memang rindukan aku hehehehehe...So, mesti dia suke giler bila aku dapat cuti panjang2 macam ni.

Alamak, baru teringat, kete tak servis lagi!!!Kira punye kira dah 2 bulan tak servis rupenye. Banyak nak kena tukar ni... Lepas tu nak anta kasut yang rosak kat tukang kasut lagi, lepas tu nak gi jalan-jalan dengan Lela Manja lagi.. Adoiyaii..tapi si Lela Manja ni macam nak tak nak jer bila aku ajak kuar minggu ni. Dia tak balik JB ker atau stay jer kat Sedili tu jer? Tapi, aritu dia yang beriya-iya nak kuar dengan aku... Memang manja betul la si Lela Manja ni... Dia nak aku datang rumah dia pujuk dia agaknya baru dia nak.... Pening aku.

Apa pun, aku tengah plan nak jalan-jalan kat Kota la petang ni. Sorang-sorang pun jadik la... Member sume ada hal masing-masing, nak balik kampung la, membe diorang kawin la, dll. Maklum la, kalau ada Ifa, buleh gak ajak dia. Tapi, tak planning plak awal-awal bagitau dia...Atau gi JUSCO ker...Maklumla skrg ni tgh SALE sampai bulan Jan nanti. Jom YES!!! (Year End Sale) ......

Ni yang tak sabor nak gi ni. Walaupun just window shopping jer. (Gambar Ikhsan Google)

3 comments:

FaizalSulaiman said...

mak aihhh soping2.hehe

cik_sue said...

jom!!!! Y.E.S HAHAHAHAHA...tetibe teringat dialog sawancara arwah DIN BERAMBOI dengan PAK NIL...SANGAT KELAKAR sampai nak pecah perut....

hans said...

hahahahaha
best la dapat shopping
den nak shopping duit jer tak ada
ekekekek

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...