Wednesday, March 2, 2011

aduiiii...gigi ohh gigi..

salam.

Korang pernah tak rasa macam mana penangan rasa sakit gigi? Dengan rasa ngilu, pening kepala, gigi dan gusi yang membengkak, memang mengusik dan menggangu jiwa raga. Selain itu, aktiviti harian yang biasa dilakukan pun akan terganggu.Stressn tension, rasa macam nak marah orang jerrr....tapi, sabor jela,,,,




Aduiii...entah kenapa la malam tadi tetibe jer aku diserang sakit gigi yang amat sangat....Masya-ALLAH..... rasa macam tak boleh tido dengan urat-urat gigi berdenyut2 sampai ke otak. Rasa macam nak menjerit je malam tdi. Tp, bila pikir balik, karang nanti orang lain ingat aku ni kena histeria pulak, NAUZUBILLAHIMINZALIK....

Bengang gak dengan membe aku bila aku mengadu sakit gigi malam tadi, dia siap wat lawak bodoh plak... Tensen plak. Stress betul, makin sakit hati rasanya. Daripada aku meraung Last2. off  kan jer hp sampai pagi.
 
Nak pi klinik pulak, klinik tu cume provide service ari selasa dengan kamis jer...so, nak x nak, tunggu jela ari kamis sok. Siang ni pulak, rasanya cume agak pening2 lalat skit. tak pulak sakit tu menyerang waktu siang. Stress betul, Tunggula ko mlm ni gigi. kalau sakit makin teruk datang, aku cabut jer ko tu pakai playar. huhuhuhuh......

Sedang menghitung hariiii esok.....



3 comments:

Mohd Khuzarul Haziq said...

alalala cian nyeeeee...rse nk marah erhhhh??? cik suhana ni reti marah keeeeeee???hehehehe

cik_sue said...

i rasa mcm nak makan u jer td tau!!!!! tapi mujur i masih waras....bukan mcm u

Mohd Khuzarul Haziq said...

eleh knpe pulakkkkk??? bukan nye sye de buat salah pOnnnnn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...