Sunday, March 27, 2011

Lari




Penat. Kadang-kadang aku merasakan tak cukup kuat menghadapi hari-hari mendatang. Dengan bebanan, tekanan, kecelaruan dan kebuntuan yang melanda sekarang ni, rasa macam nak lari jauh-jauh dari sini. Lepas tu pergi mengelilingi dunia dengan merantau dan pergi ke tempat yang tak pernah dilawati sebelum ni. Tapi, aku hanyalah pacal yang hina. Terlalu banyak kekurangan dan kelebihan yang hanya Engkau saja yang tahu.

Dugaan datang silih berganti. Tapi aku percaya tiap yang bermula dengan kesukaran pasti akan berakhir dengan kegembiraan dan tiap yang bermula dengan kebahagiaan pasti akan berakhir dengan perpisahan. Tapi, perlukah kita menunggu sesuatu yang tak akan pasti? Entahlah..

Ku mohon agar Engkau permudahkanlah segala urusanku, YA Allah..Amin

3 comments:

Mohd Khuzarul Haziq said...

sabar ye cik suhanaaa...sye kn adeeeeee.......

cik_sue said...

awak ada kat mana?

Mohd Khuzarul Haziq said...

kt tepi laaahhh...sye x suke ddOk belakang cOs t kne tingalll...sye x suke ddOk depan cOs t org ckp sye over pulakkkkk....sO sye ddOk kt tepi cik lina je lahhhh...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...