Monday, March 14, 2011

Psikopat

Salam.


Hari ni tetibe jer eden rasa geram dan stress dengan perangai seseorang ni. Dahla tak mengaku salah sendiri, masih lagi nak tegakkan benang basah dia. Ahh sudahhh. Hilang mood aku. Dia ingat eden tak tau dia sengaja nak tutup kesilapan dia sendiri dengan putar belit cerita auta dia seperti sebelum ni. Eden ada bukti la, bukan cakap kosong jer. Ramai yang jadik saksi masa tu.

Kau dah salah tapi nak tunjuk protes kat aku pulak! Kurang sopan sungguh. Kalau ekau tu adik den, memang den dah lempang laju-laju (trademark adik den hehe). Ahh geramnye.. Tapi, takpe, eden malas nak gaduh-gaduh depan orang ramai. Kang kecian pulak ekau yang malu nanti... Kita kena la profesional jugak nak mengatasi orang yang teramat la emosional ni. Dia pikir dia sorang je betul, tapi sebenarnye SALAH.

Matlamat tak menghalalkan cara, okey. Jangan la ingat ekau jer nak menang, ekau jer yang betul. Kebenaran tetap terbukti. Kalau nak cakap lebih lanjut kisah sebelum ni, sumenye berpihak kepada eden, tau. Ekau masih lagi tak mengambil pengajaran dari kisah sebelum ni, kan?


Takpola, tak bererti eden tak melawan eden dah kalah. Kita tunggu jer nanti. Baru ekau tau langit tu tinggi rendah yek.

4 comments:

Mohd Khuzarul Haziq said...

sabO yer cik suhanaaaa....tpi kn sejak bile pulak cik suhana ni pndai ckp negeri sembilannnnnn????

cik_sue said...

belajar sepanjang hayat. kita kan 1malaysia, mohd khuzarul haziq

anisyafrina said...

"tak bererti eden tak melawan eden dah kalah"... gud :) sememangnye berdiam lebih baik.. allah akan tunjukkan nanti.. sabar ye :)

cik_sue said...

tq anisyafrina. may Allah bless us ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...