Monday, June 13, 2011

reBRANDing ouch...

sALam.

Pernah tak u all rasa nak rebranding diri sendiri tetibe? Aku rasa sekarang ni aku memang perlukan status baru ni. Malas la nak pikir status lama yang tak pernah berkesudahan. Maklum la, kisah lama tu biarlah berlalu. Apa pun yang terjadik hidup perlu diteruskan, gituu...

Status baru yang akan datang ni pasti lebih mencabar, kan? Dah nama pun rebranding. So, aku akan buang status lama yang dah usai bak lagu Amy Mastura dalam citer Cinta Korporat dulu. Maka, aku akan buat penjenamaan semula aku yang baru.

Oppss...bukan tukar jantina okey... Takutnya kalau terhumban ke neraka. Bukan jugak tukar kerjaya,tau.  Aku memang suke bab berkongsi ilmu ni. Kalau tak masuk class sehari macam ada jer yang tak kena oo..Korang teka jela...sampai masa nanti aku bagitau eh.
 
Kali ni, semua serba baru. Dan lepas ni tak perlu lagi nak mengenang kisah-kisah lama, sedih dan membosankan. Pastinya lepas ni lebih ceria dan happening....

Watch out guys hua hua hua

2 comments:

Mohd Khuzarul Haziq said...

kata2 bOleh memperdaya tpi x bOleh menipu dri sendiriiiiiiii....

cik_sue said...

biarlah Tuhan yg menentukannya, Mohd Khuzarul Haziq...kita hanya merancang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...