Wednesday, August 10, 2011

Egonya awak ni....

Kenapa la awak ni ego sangat? Ada salah faham sikit je, terus keluarkan kata-kata kesat. Inikah tanda awak tunjukkan kasih sayang anda kepada orang lain? Sudah-sudahla tu. Dari dulu sampai sekarang perangai awak tak pernah nak berubah. Janji tinggal janji je.




Awak kata awak sayang dan cinta, tapi awak sanggup hina dan kutuk orang yang awak sayang, kan? Maka selama ni kata-kata cinta dan sayang tu hanyalah bermain di bibir jer, kan?



Pandainye awak nak berlakon, kan? Tak perlu nak minta maaf lagi. Sebelum ni pun, kalau minta maaf pun, masih lagi ulangi kesilapan yang sama.

Insaflah


4 comments:

azleenazib said...

UIT... MARE SAPER NI SUE? SAPA EGO NIH ... ?

cik_sue said...

hehehe..kalau ada org yg terasa tu, dialah orgnyer hehehe

Mohd Khuzarul Haziq said...

huhu.. :)

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Cik Sue, biasa ler dlm perhubungan ni, ada turun naiknya. Tp kalau sikap yg negatifnya lebih banyak dr positif, tu kena fikir banyak kali tu. Selamat berpuasa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...