Wednesday, November 30, 2011

Satisfying you? oohhh



Kadang-kadang kita memang tak dapat puaskan hati semua orang. Buat tu salah, buat ni salah......  Semua salah di mata orang lain. Tapi, dalam hidup ni kadang-kadang kita kena la jugak wat keputusan untuk diri sendiri. Apa pun kita kena la pikir mana yg terbaik untuk diri sendiri dan orang lain jugak. So, orang lain takleh la salahkan kita sebab kita tau perbuatan kita tu adalah untuk kebaikan sume orang.


Aku pun manusia biasa jugak, bukan malaikat. Kalau kau orang nak salahkan aku ke, tak nak maafkan aku ke, tu hak kau or,okey. Jangan kau ingat kau sorang je punye hati dan perasaan dalam dunia ni. Orang lain pun ada. Yang membezakan seseorang insan dengan insan yang lain adalah tahap keimanannye jer. Bukan paras rupa pun. Bukan harta semata. Ermm...  




Sejuk sikit hati tengok gambar kat atas ni. Hilang rasa marah, stress dan depress  
dengan kerenah manusia kat dunia ni.




Aku pun pernah jugak rasa stress bila bertimpa-timpa masalah datang pada satu masa yang sama. Tapi, takdelah siap sampai nak maki hamun orang lain, marah melulu macam orang gila meroyan.. Nampak sangat tak matang lagi dan tak tau nak handle masalah tu. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannye. Cuma cara kita berfikir nak menyelesaikannye jer yang membezakan antara orang yang berilmu atau tak. Betol, tak?


Relaxxxxxx sudahhhh, bro.....




p/s:  When you think no one cares, look around. You are loved more than you know...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...