Sunday, August 21, 2011

Kereta oh kereta...

Salam.

stylo habis ooo kalau dapat ni




apa lagi kalau dapat yang ni, laju x ingat

yang ni plak, stylo habis..


Dalam banyak-banyak jenis kereta, mana satu yang stylo? Alangkah bagusnya kalau ada orang nak hadiahkan sebijik kereta. Bayar by cash lagi. Syukran alhamdulillah. Audi? Porsche? or Ferrari?  Honda? Memang la kerete mahal dan mewah ni sesuai dengan kuasa dan kelajuannya dan kehebatannya, sesuai la dengan harganya. Maklumla luar negara la katakan. Kalau diberi pilihan, aku memang nak pilih jer Ferrari tu hehe.Merah lagi hehe.

Sume ni kerete import. Aduii..sebijik kereta jer dah cecah ratus ribu... Adoiyaii...Tak mampu den, unless dapat hantaran kereta daripada future husband. Wow! Mana nak carik tu??? Kalau dapat, syukran alhamdulillah

Tapi, daripada dapat kerete memahal macam tu, aku lebih prefer sebijik umah banglo, ooo Harga sama jer dengan sebijik kereta, so mestilah aku pilih umah. Tak dapat banglo pun, teres pun jadik la... hehehe. Maklum jela, harga rumah dan tanah ni makin lama makin naik. Tapi, nilai kenderaan makin lama main susut nilainya.

Apapun, bersyukur dengan apa yang ada. Terlalu mengharap pun memang tak elok

Wednesday, August 10, 2011

Egonya awak ni....

Kenapa la awak ni ego sangat? Ada salah faham sikit je, terus keluarkan kata-kata kesat. Inikah tanda awak tunjukkan kasih sayang anda kepada orang lain? Sudah-sudahla tu. Dari dulu sampai sekarang perangai awak tak pernah nak berubah. Janji tinggal janji je.




Awak kata awak sayang dan cinta, tapi awak sanggup hina dan kutuk orang yang awak sayang, kan? Maka selama ni kata-kata cinta dan sayang tu hanyalah bermain di bibir jer, kan?



Pandainye awak nak berlakon, kan? Tak perlu nak minta maaf lagi. Sebelum ni pun, kalau minta maaf pun, masih lagi ulangi kesilapan yang sama.

Insaflah


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...