Tuesday, July 16, 2013

VIVIX yang SUPERB! AMAZING! VOUGE DE BAS!

Assalamualaikum.

Hari ni Cik Sue nak perkenalkan satu produk SHAKLEE kepada semua pembaca blog kesayangan Cik Sue ni. Produk ni memang SUPERB sangat-sangat. Bukan nak cakap tipu tau, tapi memang banyak kelebihannye.. Jom terjah hihi..

Memula sekali Cik Sue nak bagitau yang semua produk SHAKLEE ni bukan ubat tau, Ia hanyalah supplement atau makanan tambahan untuk membantu meningkatkan kesihatan tubuh badan kita. So, janganlah semua pembaca akan beranggapan produk-ni yang boleh menyembuhkan semua penyakit. Kita hanyalah berusaha merawat dan menjaga kesihatan, yang boleh menyembuhkan hanyalah Dia, ALLAH yang Satu.

Pembaca semua janganlah ragu-ragu lagi tau sebab kesemua produk SHAKLEE ni adalah halal dan 100% semulajadi tanpa sebarang bahan kimia dan hidrokuinon kata orang-orang sekarang ni hehe.

Jom tengok gambar dulu



Haaa..cantik kan botol merah tuu...Tapi, yang lebih penting lagi adalah manfaat yang berada dalam botol merah maroon yang agak cun tu tau..

Vivix ni mengandungi antioksidan dan boleh membantu kita nampak awet muda dari usia sebenar. Amboiii, sape tak nak jadi muda dari usia sebenar,kan? Hehehe...Yela, umur 40 an tapi nampak macam 20-an je, Anak-anak pun dah nampak macam sebaya je hehe

Penghalang kanser. Kanser adalah satu penyakit yang sangat digeruni oleh semua orang,kan? Bila sebut je, semua orang mesti rasa ngeri dan takut merasakan kesengsaraan pesakitnya. 

Citer dia macam ni, tubuh kita terdiri dari sel-sel yang tidak terbilang jumlahnya. Sel-sel kita menjalani ‘kehidupan’ sepertimana manusia sendiri, misalnya bernafas, makan dan berkumuh. 

Sel kita memerlukan pemakanan seimbang yang optimum untuk kekal sihat dan kuat. Sel dalam tubuh kita ni menjalani ‘cycle’ yakni baikpulih, mati dan menggantikan sel yang mati dengan sel baru.

3 keadaan yang mungkin berlaku semasa penggantian sel:-
  • Sel mati digantikan dengan sel yang lemah kerana kurang nutrien. Proses ini dinamakan degenerasi. Kanser dikatakan berpunca dari keadaan ini.
  • Sel mati digantikan dengan sel yang sama dengan yang asal.
  • Sel mati digantikan dengan sel yang lebih baik, lebih kuat, lebih gagah! Inilah proses janasemula atau juga dikenali sebagai anti-penuaan.

Ada sorang membe Cik Sue belikan Vivix ni untuk ayah dia. Ayahnya memang menghidapi kanser dan dah jalani operation untuk kanser. Lepas tu, ayah dia tak larat nak berjalan. So, dia pun try la bagi ayah dia gunakan produk Vivix ni. Alhamdulillah, selepas 2 minggu ayah dia dah sihat dan dah boleh pergi outstation. Haa..camner? Mesti pembaca semua teruja kan?

Biasanya warga emas atau orang tua kita memang perlukan Vivix ni sangat-sangat tau. Sebabnye, bila berlakunya peningkatan usia, mereka akan merasakan sakit sendi-sendi, tulang pun bisa-bisa, berdiri pun sekejap je boley bertahan. Lepas tu, dah tak tahan sebab kadang-kadang kaki pun kebas-kebas. Sebab tu, kita tengok mereka gunakan tongkat untuk memberi sokongan semasa mereka berjalan.

Okey, sekarang ni, cuba baca bagaimanakah fungsi sel-sel kita menjadi lemah dan ‘tidak cantik’?

Salah satu faktor utama ialah dari pemakanan yang kita makan. Makanan yang ditapis hingga hilang nilai nutrien, yang tinggi kalori kosong, tinggi gula dan sebagainya merosakkan sel-sel kita. 

Faktor lain ialah pencemaran alam termasuk udara dan juga pemikiran yang terbeban dengan tekanan dan stress.

Anti penuaan bukanlah untuk menolak proses tua meniti usia, tetapi ia adalah untuk memastikan sel kita sentiasa sihat agar tubuh kita tidak mudah mendapat penyakit yang berkaitan dengan aktiviti penuaan ini.
  • Penyakit berkaitan jantung
  • Penyakit berkaitan otak
  • Kekurangan tenaga di peringkat sel
  • Penyakit berkaitan sistem imun

So, selepas baca apa yang Cik Sue tulis ni, harap-harap datangla kesedaran kepada kita semua untuk menjaga kesihatan kita masing-masing. Janganla menunggu sampai umur kita dah terlajak menjadi warga emas, barula kita nak menjaga kesihatan. Takmo takmo macam tu eh..Nanti kita jugak yang rugi...


Untuk dapatkan produk terbaik ni pada harga terbaik dan istimewa, jom sms/call Cik Sue di talian 017-7988536. 
Jangan malu, jangan segan, Cik Sue MEMANG nak membantu anda semua jaga kesihatan masing-masing hehe



3 comments:

NM02 said...

akak pun bershaklee jugak... oo ni baru eh... baper ni laling?

cik_sue said...

wahh..okey la tu kak..bestnye dapat jumpe geng shaklee mcm akak ni hehe...yup, ni produk baru, harga dia sy bg murah2 je utk semua sebab sy just nak tolong je..akak boley sms sy 017-7988536 utk dptkan harga terbaik dari ladang

cik_sue said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...